4 Mayıs 2011 Çarşamba

Sevgili Topp

Bugün kü konumuz top.Bunu biraz irdeleyelim.Nedir top,kıyısı köşesi olmayan,cücükken oynadığımız,türleri boy boy olan yuvarlak,dünya misali,içi dolu boş bir şey değimlidir.Benim küçükken hiç topum olmadı,o ayrı.Bebekken bizler sevinç ünlemi verirdik gördüğümüz an,işte benim o yehhuehuh.Biraz büyüdük,5 ,6 yaşlarına geldik.Mahalle sahalarında karşılaştık.En çetin savaşlarımızı onunla yaptık.Ve en çok içimizde (İtilmek yada kabul edilmek olgusu )Ayakkabılarımızı eskittik,ama umrumuzda değil.Top hayattı ,candı.Canandı.Gol atıp Canana hava atmaktı.Ergenlik evresinide voleybola attık.Azmı oynadık,oynardık.Vee büyüdük ki.O hiçte kolay olmadı. Ben mesela büyüdüğüme inandığım bir an topun tenis olanıyla tanıştım.Çok iticiydi.Tak diye lafını kordu.Terkediliş ve öyküsünü de anlatırım bi ara.Sonra topun çeşitli meziyetlerini gördük.Meğer ne cevhermiş.İnsanlar ona buna anlam yüklemişler.Kimisi cahilliğinden kimisi,zeka şeyinden.Ama her birimiz aynı kapıya çıkmışız ki.Top dediğin yuvarlaktır,Önümüze bakarız,Arkayı kollamayız.Sonra maymuna döneriz.Üçkenarlarımızla üç maymunu oynarız.Madem oynarız,Dönerizde .E dönüyoruz abi.Topa benzedik ulan.Nereye gidiyoz ki? Alla alla.Bir cisim geçti bak.Aaa Can bana bakıyor.Topik dedi lan.Oğlum noluyoooooe?Alırım Topunu,Gel lan buraya,topla olum elemanları,yürüyün gidiyoruz,topp,top too. Senin topuna korum,.lan tospaaa.To..  Hoba –Demekki .Neymişiz abi Topmuşuğuuz.Dönekmişiz,en beterinden dönermişiz.Karda yürür yarıçapımızı belli etmezmişiz..Topumuzu toplayacaklar da toptan ruhumuz duymayacak.Sessiz kalmayın!
Topsuz günlere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder