17 Mayıs 2011 Salı

Doyumsuz Tatlar


Şimdi  bugün öğünlerden hariç,vücuduma giren besinlerin kronolojsini ,tüketim alanlarını ve besin değerlerini ölçelim.Sabah bir bardak ballı süt.(Zihin aç ,zihin temizle ,beyin iç ,beyin tüket)öğlen Haşhaşlı çörek (mağlesef ,haşhaş kafa yapıyor beyninizi açın ve dinleyin beni ) Okuldan gelince.-yok.Okuldan gelemedim .Arada 300 kaloriye sahip dondurma yedim.Sırf bu yüzden şehiriçlerini hızlı bir şekilde iç çekerek geride bırakırken,bir saatlik yol yürüdüm.Akıl benim,cezamı  ayaklarım çekiyor.Canımda dondurma canım. Güya evde yemek yemiycem tirplerine girdim,Yol boyunca.Eve gelince garip bir şey oldu (Bir anlatabilsem). Makarna yedim bir tabak,yanınada avutsun diye brokoli.Ama insan oğlu aç tabi.Saat dokuz gibi.Browni yedim , saat on gibi tekrar browni yedim.Şu an doydum.Aldığım kalori kaçtır bilmiyorum ama bunu da snıfta ben diyete girişmişken orgazm oluyor gibi browni yiyenlere itaf ediyorum.Yarından tezi yok diyetteyim.Beynimi çelmeyin,brownilerinizi cebinizde saklayın.Aç değilim artık.Aç değillii..Buzdolabında tiramisu mu vardı yaa.Ney se sonra görüüüş…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder