29 Ağustos 2011 Pazartesi


23 Ağustos 2011 Salı

kabullenemediğim şeyler var. mesela kaplumbağamın gıdıklandığı.ters çeviriyorum artık göbeği oluyor artık orayı hafifte ovalayınca ağzını açıyor. ama asıl sorun bu değil geçmiyor günler burda, yıldız yıldız şişeleri balkonda biriktiriyorum, bira göbeği yapıyorum. o kesmiyor votkaya başladım iyice maymunu oldum alkolün . bir fizik var, Tanrı (varsa) insanı ona muhtaç etmesin.Sıkıldım bile bunlardan aptal mıyım neyim böyle şapşala döndüm. bunalımdayım, bunalımdayız, bunalıma girsin galiba bir film repliğiydi "şehrin içme suyuna tüm antidepresanları karıştırmak" . iyi olurdu bence :) o Camel sigaralı bonuscan beni ayrıldığımız halde ( ayrılmak çok saçma olur sevgili bile değildik) bırakmıyor. yaallahbismillah, arsız değilim ama şey belki ilk kez terkedildiğimdendir ne bileyim pis pis şeyler bunlar, "tutkulu aşk" olayı var ya ona özeniyorum şu hayatta bir tek ona.mavi mavi altınlarımız pek cici olurdu bence.yıktı geçti.diyorum ya kabullenemediğim yenilgi, şımarmadığım da aşikar şey yine de öyle çekip gitmen hiç hoş değildi. ellerime de değmedin, ama unutmam (çanlar çalıyor senin için) unutamam şimdi intikam vakti bebeğim . kanser hücresini benzetiyorum şahsen ben aşka. ağrılı sancılı. her bi bokunu kaybediyorsun. radyasyon olmasın ben kanserimle ölürüm ama seni de öldürürüm .

G.

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Deliye beşadım Sanki

Mantık çalıştıracağımız şeyler olmasa ,duygularımızla hareket etsek sürekli diye yakınıyorum.Bazen isyana dönüşüyor.Diyorum kızım bırak ,oda var işte yaşa onunla,suyun ekmeğin gibi. Basit şeylerle kafanı yorma,ama yok buda duygu işte benim hisleşmekten harap olmuş duygularım.Bazen çift bilincim olduğunu düşünüyorum.Şu dünyanın üst katmanındaki şeyleri bir üst kademeli dünyaya çıkabiliyorum  bazen,duygularımın içime oturduğu kırıldığı zamanlarda.Birinci bilinç sanırım kendine yeni bir dünya istiyor ve elde ediyor.Daha mutlu olabileceği bir dünya ..Fakat bu birazda hesaplaşma evresi.İşte böyle zamanlarda biraz daha içime dönüyorum.İnsanlar bir sorunu olduğunu düşünüyorlar aramızda.fakat öyle değil.Bu sorunun hepsi benim. Bunu anlayabilseler tamamen kendimi adayabilirim onlara.Ama imkansızlar da inmek böyle birşey.Ben yine de o dünyadaki her şeyi seviyorum ,arkasında çalan fon müziğini,orada yaşadığım odayı.Beni bekleyen adlandıramadığım birçok şeyi.Tekrar dönmek acı. Ama bu 13 yaşımdan beri böyle.Ve son bir senedir sık sık artıyor.Tamam çokta uzatmak istemiyorum.Zaten kafam karışıyor..

T.
http://fizy.com/#s/1lyo6y

19 Ağustos 2011 Cuma

Şimdi karışıyoruz tamda burada.Ya şeyden bahsediyorum.Gülnazın karışıklığından ,karışma güzelim ,o şemsiyeye  kavanoz yar olmaz .bkz:(kavonoz dipli dünya)

17 Ağustos 2011 Çarşamba

olmadı ,olmasın olmayacak. o , o varya, bulutların mavisi değil morunu yaklayama.

kavanoz,kov 'an,kafan'oz, kafam'kös.

ömrümden yaklaşık 360 saat dersane ve yollarında geçti yaz bitiminden beri.bir garip haller dizisi çekiyoruz diyor ya son günlerde konuşamadığığımız,konuşmadığımımız,konuşmuyoruz, nedenini de bilmesem de , yaptıysam farkettmedğim kötü şeyler mi sebepse , hepsinin ağzını yüzünü de ___.. kafalarında dumanlandığı afyonların mis mis kokusunun burun direklerindeki cazırtısı bitmez. kanın o alkol isteği ama sabahın köründe kalkma mücadelesini kırdığı vakitlerdeyiz.ben de yazayım dedim. dertliyim unutuldum, aldatıldım, "sen kimsin?" sorusu bir insanı yıkamaz derdim ama toplanamıyorum.kalp kırığını da japon mapon kesmiyormuş zorlu yoldan en şiddetli sancısıyla öğrendim.aslında ilahi adalete inanmaya başladım önce sivri sinekler sonra Camel sigaralı bonuscan insandan , bakalım can çekiştirdiğim kaç varlık daha benden ,kalbimden biröşeyler götürecek.matematik başladı bile savaşıyorum,ölüyorum,öldürüyorum onu. ama her gecenin sonunda bir yılgınlık,yıkılganlık. bir düğünümüz olsa, o gelse matematik gelse, sivrisinek gelse,belki  babam da gelir  bu düğüne? oynamasak da oynaksak, karagöz hacivatolmaz bizimkisi, hamlet , mamlet de olmaz, orta yollu derin derin gidip derini de bilmeyen bir şey yaparız herhalde. ölsek mi ne?. Kafam da kavanozla dolanıcam. yeni mekanlarım var. pis pis krizlere giriyorum. Kavanozlar beleşmiş..anne ben geldim.

G.
Bu hüzünlü ve ağırkanlı fizyolojimi nasıl değiştirebilirim.Bence hüzün kovan kuşu gelsin artık.T






(Radiohead-My iron lung)

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Benim hayallerim mumdan değil ahşaptan,bakma öyle çünkü bundan sonra hayatım kendi kendine fark atıp ilerliyor. Şunu dinle.hisleşebiliyorsak bana bir mum ısmarla ,ısınalım .



Sır dolu pencereye açılan düşünceler ,zamanla önlenemeyecek duygulara esir oldular .Durgunlaşmaya yosun tutan insan belleği bir tık kötümser söz duyunca coştu,akıntıya atıverdi kendini.Malını kurtarmak isteyen  bellek sahibi cahil insan ise kürek çekti bir parça.Her adımda parçalarını bıraktı bir köşeye.Lime lime olmuş insan belleğini kurtlar buldu.Ve derininden sofralarına buyur ettiler.İçi buruk insan belleği daha da yaşarım sandı.Ve bilinmezlik suyunu yudumladı.Fark sadece bakabildiği gökyüzüydü.Burada havalar daha koyu renkli ve kasvetliydi.İçine saçma dürtüler ve popodan hayaller doldu.Düşündü .'Sonum ne?Bu uzun cevaptı birazda trajikomik .
Şimdi düşünelim bu belleğin bilinmezlik girişiminin dağıtıcı sonuna ve sevinelim.'Kötümser sözlerin dünyada halen ötüş iznin bulunmasına.Bir de sevdirelim bilinmezlik suyunu ,aşılayalım çocuklarımıza,Neden? çünkü sonunu düşünmesinler ,sonun dibi yok ki imzayı nereye atsınlar.Ha hala soruyorsan da biz onu içtik mi? Hayır içmedik .İçen varsa da Sikkereta caddesinde buluşalım..T

2 Ağustos 2011 Salı

Bazı zamanlar var öyle serseri,yitip gitmiyorda öyle iğrenesi.Sonra bir de kadın kalbi var ,içinde hep bir tutku isteyen . Damarına.giden her tutku zerresinde ihtirasıda görmek istiyordur kadın.Ve bunlar gerçekleşirken birileri üzerine romantizm kokusu veriyor,yada ekiyor .(Bunu bilemeyiz).Kadınlar ağzı sever,ince yada kalın dudak farketmez,edeni sever,edeni bulur,edene koşar.Seven erkek sakin erkektir,bakar uzaktan kadınına ,uzaktan  hisseder Ama yeterli değildir.Kadın adamla içinde yatmak ister.Sanırım olay bu.