18 Mayıs 2011 Çarşamba

evribadi iz bomcas.


Gördüm ki  sevgili T.'m ben gittiğimde buralara salmış kendini bir de fiziğe. Gurbet gurbet kötü derlerdi de inanmazdım. İnsan sevdiğini  sevdiceğini canını ciğerini gözünü götünü "göbeğini" arkada bırakınca deli gibi manyıyomuş. İlk altı gün 3 yıldır vermeye çalıştığım kilolaların hepiciğini verdim gavurun memleketinde.sonrasına dayanamadım açlığa dayadım günde 3 öğün hamburgeri Hesburger senin Mc Donald's benim yedim durdum ve yine aynı kilomdayım. hatta az bile kilo almışım zayıfladığımı söylüyolar. Her neyse bardağımızın boş tarafını herkesi görmesine gerek yok. Tavuğun en mükemmeli orada yapılıyor arkadaş. ama sarmaya asla el süremezler o konuda annemin eline su hava toprak taş kum dökecek adamın alnını karışlarım .Jack Daniel's geldiğim gece bitti. Topluca dibine furduk. Absolut'um hala duruyor onu da hüpletirik bi gün. Diğer yazılarıma göre pek kültürlü ve imla kurallarına uygun yazdığımı söyleyemem ama buna "Kültür Şoku" adlı mazeret kılıfını uydurabiliriz. sonrasını sonra yazarım sonra sonralamayı bırakırımbelki sonra görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder