2 Mayıs 2011 Pazartesi

jısj

Günlük havasına bürünsün istemiyorum fakat,bugün müzikle iç içe olmak bambaşkaydı.Nurişin gözlerinde gördüğüm ışığı bileklerimde hissettim.Kessem ışıl ışıl parlardı herhalde.Tanrım bu kız şaşırttı beni bugün.Ayrıca kısmen de olsa birisine kendimi tam anlamıyla ifade edebilme imkanı buldum.Sonra huzur doldum.Bu yazıyı tekrar başa sarıp okuduğumda feci ergen havası koklayabilirim ama ,şimdilik imkanlarımız budur.Uzaklardan çok daha farklılarını yazabilirim umarım.Uzaklar size yakın bana bütün ,ona yazık olur .Salı günleri delice yürümek zorundayım.Göbecik beni sever,bende onu.Ama dedik ya imkan böyle ,yapıcakta bir halt yok.Beböş gidince yalnız hissediyorum ,sık güncellemenin kaynağı budur herhalde.Düzgün kelimeleri falan aramıyorum artık.Dilin ne işlevi varsa ,yerine getiriyorum.Dil insanın silahıdır.Dilim kaygan ve bir o kadar kapaklı.Fermuarını da açarlar birgün ,neyse .İpide keserler,cambazıda oynatırlar.Ama gel gör ki taş yerinden kalkmıyor.GEBER LAN GÖBEK!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder