13 Eylül 2011 Salı

Şimdi onu düşünme olayı çok güzel.Süpürge yaparken yemeği karıştırırken,müzik dinlerken düşünebiliyorum.Ders çalışma esnasında düşünemiyorum.Ki bu yüzden de çalışmıyorum.Düşünmek güzel,diğer olumsuzunun benim için önemi yok.Ben böyle mutluysam eğer ,bunun sadece manası olabilir.Ki manada aramıyorum.Onu sevebilme düşüncesi hem zehirli hemde tatlı birşey,zamanla alışabileceğim birşey.Onu ders çalışırken bile sevebiliyorum.Yani çelişki bunun onu sevebilememe evresinde,de yok öyle birşey ..İyi hissediyorum .Sevilirken ki tadı yakalayabileceğimi sanmıyorum. Bu yeşil sulu bir elmanın dışarıdan gayet leziz görünmesi gibi ,ısırdıkça tadını almaya uğraşmadığım, rengini ve parlaklığının  bozulmaması gibi,ve tadını aldıkça hemen doymıyacağım  bir şey.Tüm bunlar gerçekleşirken iyi hissediyorum dediysem de o kadar değil uykularından edebiliyor yada gereksiz ağlayabiliyorsun yada sinirli olabiliyorsun.bir çeşit hastalık gibi. Tabi o kadar kötü değil.Adını koyamadığın şeyi sevebiliyorsun yani .Uzun zamandır yazmak istediğim bir şeydi.Ayların hissetirdiklerini yazdım .Sanırım farkınada birkaç aydır varıyorum.Nasıl anlatmam gerektiği konusunda anlatabildiklerim bunlar. Tabi bunun adı aşk değil.Onun daha başka, daha yücesi olduğuna inanıyorum.Ve bunu hiç istenmeyen bir zamanda yazdım .Fakat zamanın,yaşanılan yerin,mantığın bir önemi yok benim için.Şayet okuyorsa da bana yazacağını biliyorum.nedeni olmadan yada öylesine . .Bunların hepsi gerçekleşecek bir hikaye gibi gerçekleşmezse de zaten Yoktum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder