24 Eylül 2011 Cumartesi

birileri bir şeyleri fena halde bir şeyler yapmış. kötü mü? hayır hayır hiç de kötü değil. dananın kuyruğunun koptuğu yer olacaksa bu olsun ve bu cesaret göstergesinin bir miligramının bende olmasını çok isterdim evet okuyamuyor ki şu an rahatım.ama anlatmak istediğim çok . anlatamama kabiliyetim ondan da çok. normal olmayanlar ülkesinin kırmızı renkli ağacıyız. saçmasapan bir şeyler zırvaladım yine bugün sinirlendi sonra gitti. gelmesin dedim gelmez üzere. demedim ki ben: bu çivi bu çiviyi bal gibi sökecek. bitkilerden beklediğim saygı yücedir sadece çünkü sadece onlara alışabildim.ona ne söylesem biraz yarım biraz çapara biraz da uygun ölür müyüm ki ben bu tabutta bizlere da kardan kara kahır çıkaranlar gelir. gelsinler hoşgelsinler.

vira bismillah aşk evet yo hayır bismillah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder