12 Eylül 2011 Pazartesi

fazla (göz)e ne denir. tabi dolu (göz)enekli bir yüz istemyorsan (göz)leme yemiyceksin

bilmeyince, bilemeyince insan garip oluyor. Tabi anlatmak da zor. yükseğe ulaşma çabası,söylenenler, yalanlar ,elden gelenler,elden gelmeyenler,ele gelenler .sonuçları da'var.ha evet kelime oyunlarını seviyorum (kişisel) sevenleri de seviyorum. birazdan gelicek.gelmese daha mı iyiydi onu da pek anlamıyorum ama ona ihtiyacım var gibi bir durumum var sek bencillik gibi ama gelmezse de o bencil olur. run to the hills dinleyip yardırayım diyorum. aşk falan da bıraktım artık pek önemli de olmadığını,saçmalama potansiyelinin yüksek olduğu ve vesaire zımbırtının bol olduğu bir sistem o.yani bana göre değil pek. saçmalama kısmı bana tıpatıp uydu diye düşündün de. ben o olmadan da çok rahat yapabiliyorum bunu. kafamında ihtiyacı var maydonoza ihtiyacı var galiba. portakal kuruları, sabun marmelatları, ayakkabı takırtıları, kapı çaldı ayrıca gözlemevi bir şeyler yedim aldım kiloları. gözlem'evi de kurabilirim bilmiyorum.ilk önce gözlerimle ilgilenmeliyim. (bu da may'don'oz. ingilizce okunuşu falan değil. )                                                                                                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder