17 Ağustos 2011 Çarşamba

kavanoz,kov 'an,kafan'oz, kafam'kös.

ömrümden yaklaşık 360 saat dersane ve yollarında geçti yaz bitiminden beri.bir garip haller dizisi çekiyoruz diyor ya son günlerde konuşamadığığımız,konuşmadığımımız,konuşmuyoruz, nedenini de bilmesem de , yaptıysam farkettmedğim kötü şeyler mi sebepse , hepsinin ağzını yüzünü de ___.. kafalarında dumanlandığı afyonların mis mis kokusunun burun direklerindeki cazırtısı bitmez. kanın o alkol isteği ama sabahın köründe kalkma mücadelesini kırdığı vakitlerdeyiz.ben de yazayım dedim. dertliyim unutuldum, aldatıldım, "sen kimsin?" sorusu bir insanı yıkamaz derdim ama toplanamıyorum.kalp kırığını da japon mapon kesmiyormuş zorlu yoldan en şiddetli sancısıyla öğrendim.aslında ilahi adalete inanmaya başladım önce sivri sinekler sonra Camel sigaralı bonuscan insandan , bakalım can çekiştirdiğim kaç varlık daha benden ,kalbimden biröşeyler götürecek.matematik başladı bile savaşıyorum,ölüyorum,öldürüyorum onu. ama her gecenin sonunda bir yılgınlık,yıkılganlık. bir düğünümüz olsa, o gelse matematik gelse, sivrisinek gelse,belki  babam da gelir  bu düğüne? oynamasak da oynaksak, karagöz hacivatolmaz bizimkisi, hamlet , mamlet de olmaz, orta yollu derin derin gidip derini de bilmeyen bir şey yaparız herhalde. ölsek mi ne?. Kafam da kavanozla dolanıcam. yeni mekanlarım var. pis pis krizlere giriyorum. Kavanozlar beleşmiş..anne ben geldim.

G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder