23 Temmuz 2012 Pazartesi

Kafa karışıklığım


Nasılsın sorusuna selam.gayet iyiyim.beşten sonra gayet iyiyim.buruk bir iyilik olsun amaa.ayaklarım yere basmıyor.hala savaşıyorum.tırnaklarımı vakitli kesiyorum.duşta uzun süre kalmıyorum.canımın istediğini yapıyorum tabi hala.sabahları erken kalkıyorum.gece uyuyamıyorum.canım çok sıkılıyor bazen.hadi yak bir sigara diyorum,vazgeçiyorum.hadi hayal kur diyorum,kuramıyorum.bu oyunlara alışıyorum.pek aldırmıyor ,anlamıyor belki.günlük fallarıma bakıyorum.orta kahveyi hala sevemiyorum.rehberi temizlediğim günden beri numaraları yeniden arama peşine düşüyorum.Pişmanım evet.hadi bir Floyd dinle diyorum ağır geliyor.ne dinleyeceğimi bilmiyorum.ne diyeceğimi bilmiyorum.kelimeler dizilmiyor.ses tonumu unuttuğumu hatırlıyorum.garip bir şekilde gülebiliyorum.kendimle dertleşebiliyorum.kendime dur diyemiyorum o ayrı.irademe selam çakabiliyorum bu ara aman..sevv diyenin peşine düşüyorum.aslında hiçbişey düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder