12 Temmuz 2012 Perşembe

bugün yine bir.



Ben bugün hiç bir şeye inanmadım.hiç yere kendimi sıkmadım.keyfimi bekledim bir şeyler yapabilmek için.geldimi hayır hala gelmedi.olsun.canımı sıkmadım bunun için.keyif aldım.keyif verdim ortama.
Bugün hiç bir şeyin sorusunu hiç kimseye sormadım.merak ettiklerimi içimde tuttum.zaten öyle çok merak ettiğimi söylemem.
Bugün oturup beyin fırtınası yaptım emreyle.bana yarayacak şeyleri düşündük.düşündük ,çıkamadık işin içinden.olsun keyif almadık ama yorulduk.en azından bir şeyler yapmışız,bugün adına.endişe ve korkunun farkını ayırt ettik kısmen.farketmesekte olurmuş aslında.
Bugün ne kadar bağlımlı olduğumu düşündüm.düşünmekten sıkıldım.alışkanlıklarıma devam ettim.
Bugün yine bulaşıkları ben yıkadım.çünkü makinamız bozuldu.ve tamirin işlemeyişi bizi deli ediyor.
Bugün tek tük gelen mesajlarıma çok bir zaman sonra cevap verdim.çünkü ,çünküsü yok.
Bugün toplamında ettiğim cümlelere daha fazla cümleler eklemek istedim,olmadı yine.
Bi ara hayalimde oturan kişiye kendimden bahsettim.tabi bunu odamda yaptım.kimseye güldürmedim kendimi.
Bugün her şeyin yalan olduğunu düşündüm ve bir intihar mektubu yazmaya karar verdim.fakat dünyadaki bütün kelimeleri kullanarak cümlelerimin devamının sürekli geleceğini fark ettim,bu yüzden her bir cümle için hepsine bir yıl verdim.kendi kendimin intiharını geciktirdim.
Bugün her şeyden daha fazlasını istemek için fazlasını vermemenin önemli olduğuna karar verdim.Şimdi her şey bir balığı besleme tarzında geçiyor.o balığı öldüren illeti öldürmek istediğimi fark ettim.
Bugün farkındalık denen kelimenin ne kadar yapma bir laf olduğunu düşündüm.bana farkındalığını artır diyenin suratına vurmayı şiddetle beklediğimi fark ettim.
Aslında ben;




Fark etmek istemiyorum, fark edilmekte istemiyorum. aynılarından farkı ayırmakta istemiyorum.ben kendimden farksız biri olmak istiyorum.kendi farkımı yaratmak,kendime fark atmak istemiyorum.Ben dümdüz ovalar istiyorum.hesabını yapmadan çıktığım yokuşlar.yorulmadığım yollar istiyorum.Ben biraz daha insan olabilmek istiyorum.En azından bugünden başlayarak insanlığa sahiden yaklaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder