7 Mart 2012 Çarşamba

Merhaba ,ben Kuş'un bilinç altındaki çıkmaz.Bugün sabah kalktığımda sırtımda müthiş bir ağrı hissettim.Saçlarım ıslak uyuduğum için olabilir.Gece babannem yatak odama geldi.Deli kadın.Okuldaki matematik sınavında şapa oturdum.tugayla beraber 30 bekliyoruzşş.Sabah portakal suyu içtim.Bugün diyetime sadık olmak için bacağıma bir çimdik attım.Acısı 2 .tenefüse kadar sürdü.Simit yedim.bir ders sonra da mısır,Tuğçe yle 4.tenefüs pencerenin önünde buluştuk.Bana renklerin ne güzel dedi.Hoşuma gitti,bikez daha sevdim.Öğlen yemek yememeye karar vermiştim ki.Burgerden menü ısmarladık bikaç kişi.Bende mavi yeşil yedim.Pateteslerini kemale vardim.Ulan kola light bile değil .Öğlen Tuğçe geldi.Biyoloji sınavını s.kmişler.Sınavda konuşmuş diye kağıdını mimlem.ş Yaslan.üzüldüm.çıkışta yakaladı beni.Sonra yanımıza x vatandaşı geldi,biyolojik silahlardan,planaryalardan konuşmak midemi ağrıttı.Stres sana oldu metres diyip edebiyatımıda ,tuğçeyi de alıp çıktım ortamdan.Tuğçeye bok dedim .Köpek havladı falan ürktüm.Sapığın laneti lan! benliğim burada .Çavvvvaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder