6 Mart 2012 Salı


Merhaba ben Kuş'un alt benliğindeki çıkmaz.Bugün Tuğçe ‘nin yanıma gelmesini bekledim bütün gün.Ama gelmedi.Sonra dördüncü tenefüs pencerenin önünde bastım onu.Nursel göbeğime elleşti ,bastım zılgıtı.Şimdi mutluyum.Sabah aldığım katran karası espresoyu içemedim.Satmak için biraz dolaştım satamadım.Öğlen ne yesem diye düşünürken öyle oldu.gittim ,400 gr meyveli yoğurt aldım,ve yarım yağlı süt.Kahveyi sütle karıştırdım.Yoğurdunda hepsini yedim.Yalnız süt midemi bulandırdı.Tugay dönerini paylaşmak istedi benimle,kabul ettim.Midemin gürültülerine aldırmayarak bi üç dersin daha geçmesini bekledim.Çıkışta tuğçeyi yakaladım.Bana kahve almaya gideceğini söyledi.Bende gelirim dedim.Halbuki kulaklığıyla daha mutlu olacağını biliyordum.Elma ağacımızın tohumlarını taşıyan arsanın yanındaki x marketine gittik.Çikolatalara bakmadık bile.Her neyse Tuğçe  kahvesini alıp ben gidiyorum deyip gitti yanımdan aptal!bazen onu anlamadığımı söyledim.bende dedi.Yine saçma sapan bişey söyledi ,anlamış gibi yaptım.Gülüştük .bilmiyorum.Sapına kadar sapız.Yalnız Tuğçe sapık lan! Bende fok balıkları kadar yalnız..Benliğim burada kalsın.Çavvvvv.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder