26 Şubat 2012 Pazar

Bugün

Bugün .. iki sınav arası simgeyle dersten kaçıp burgere gittik.tıfıl bi adama sipariş verdik.sonra simge çişim geldi diyerek yanımdan ayrıldı.on beş dakika geçtikten sonra merak ettim.Nerede kalmış olabilir diye.Sonra çıktı geldi.Kilitli kalmış salak! :) bugün simge her zamanki gibi erkek gibiydi.Deli omuzları var.saçlarını inek yalamış pozisyonunda toplamış.Güldürdü beni.Şimdi okusada kızmaz sanıyorum .:) her neyse bugünün kahramanı simge değil.Valla sonrasını yiyerek geçirdik,kendimizden geçerek.Lanet olası yerde çişini kapıyı kapatmadan yapıyorsun.Tam gider iken Zeynoyu gördüm.büyümüş serpilmiş diyicem fakat hayır,benim bildiğim zeyno ,sadece kaşlar düzeltilmiş,kilo değişmemiş boyda.hiç dört yıl geçmemiş gibi devam ettik kaldığı yerden.sadece 15 dakikaya bikaç saat bile sıkıştırmış olabiliriz.Yine senaryo yazmaya ve siyasete devam ettiğini söyledi.Şaşırmadım.Aladdin abiyi anımsadık.Alladin abi kendi çapında yazan çizen küçük küçük kısa filmleri olan kendi amatörünün patronu bi abi.Hiç bi zaman kimse tarafından kabul edilmedi yaptıkları.Şimdi elini ayağını kesmemiş olsa be.tanıştığımız da keli vardı.Şimdi çoluk çocuğa karışmış olabilirde.Ona  zeynoyla yazdığımız senaryoyu yollayamadan uçup gitti.Neydi nişanlımı bozulmuştu ne.Ulan çoluk çocuk değilmiyiz!Aladdin abi dileğine kavuşmuştur umarım.Şimdi kahramanımla buluşmamın ön sezisini yazmak istedim.Bilmiyorum zeyno biz neden hayalet arkadaşız.


gülibik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder