16 Haziran 2011 Perşembe

İyilik ve unutulmuşluk kavramları gerçekten inandığım şeylerin üzerlerine kurabileceğim basit şifreler.Herkes bir iyilik melekesi olduğunu vurgulamakta zahmet çekerken ,benim geri çekilişim beni ruhsuz ve soğuk yapıyor.Yani muş..Gerçi buna bende inanıyorum artık.Bu geriçekilmişlik unutulan yapıyor işte.Aslında bağdaşmıyor da cümle akışı bunu verdi.O kadar önemli değil.Ki umrumda da değil.Unuttuğum o kadar insan var .Birileri de beni unutmuş,buda önemli değil.Şimdi sil baştan yapalım.unuttuklarımı hatırladıktan sonra da unutulan falan kalmadı.Ne bok bir yazı oldu be.
Bok mok değil la sensin bok. unutulmuşluk biraz iyilikle alakalı aslında. unutulanlardır aslında iyiliğe layık olanlar. iyi olanlardır unutulanlar ama bazen layıktırlar buna. kötü biri olup olmadığımızı söyleyemem. olmak veya olmamak için uğraşılmamalı da bence yapmak istersin yaparsın iyidir veya kötüdür belki ne iyi ne kötü hatta sadece kendine ket vurduğundur. iyi biri olmak veya abidesi olmak mümkünatlı değildir. kimdir iyi olan kime neye göre iyi.veya kime neye göre kötü. sana demiştim ya  her kadın aslında fahişedir ama kimi vardsır bunu belli eder, kimi vardır belli etmez işte o belli etmeyenler namuslulardır. söyle bakalım hangi kesimin yaptığı iyi belli eden dürüsttür ama orospudur. belli etmeyen namusludur ama içten pazarlıklıdır güvenemezsin. unutuğun şeyleri hatırlama gereği duyma çünkü senin için önemli olsaydı hatırlardın zaten. öperim gözlerin şimdi git fizik çalış . (peçelimaymun)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder