21 Haziran 2011 Salı

bir şişe suda boğuluyor olmak insana ne kadar koyuyor. ölümüm şaşalı olsun istemem zaten öyle bi hayatta yaşamadım da. ama bir şişe suyu da ciğerlerine doldurup ölmek koyar adama be şu işe döndü hacı murat çarpıp da ölceeme bmw çarpsın ölümüm kuul olsun der gibi bir şey oldu ama değil.ben denedim kesinlikle öyle ölmeyin ölmekten kurtulunca bir rezillik bir rezillik.lan salak ölcen gitcen havaları.dönen dönene bülent bey döndü . bebeemin kafası döndü gün döndü. ve saat : 25 sıfır sıfır bilirmisin benim kölem olmadı mesela ağır taşlardan kaçanlar üstüme üstüme geliyor. kim arsa almışsa cehennemin dibinden koyu karanlık yarasası üstüme geliyor geliyor işte.bir adam , bir adam bana atkısını  uzatıyor ve şunu soruyor 'İran'ı bilirmisiniz?' .ve bir adam adamlığından tam beş parmak kısa.hırkamı besliyorum çıraklarıyla esen rüzgarlarla . adamın atkısıysa boynumda hala. 
saygıdeğer köpekler ve muhterem kediler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder