30 Nisan 2011 Cumartesi

Şu an okuyamıyor

Böbem gitti yalnızlık o biçim.Biraz kafa toplamalı,da neyin kafasını toplamalı,.Düşünceler o biçim,ruhiyem bana mucuk mucuk atıyor uzaklardan ,kalbim böğrüyor içimde ..Yüreksiz de olabilirdim.Cesareti bağlayan yüreğimde olabilirdi,keşke olsaydı.Artık duymuyorum bile sesleri,her türlüsünü..Deprem türküsü diye çağlayan köpekleride.Ayrıca geçenler de kedi ölüsü gördüm.Midem bulanmakla birlikte acımak geçti içimden.İnsan ölüye acır mı? Sanırım ben üzerinde ki yüzsüzlere acıdım (sinek,eklem bacak yuvası).Bugünlerde delice şeyler yapmak geçiyor içimden fakat toplum dürtüleri daha ön planda şimdilik.Ayrıca bir hayal için çeyrek adım attım bugün.Gelişmekte olan olaylar ve silsilesinden hala korkuyorum.Tanrı yla aramdaki o ince çizgide kalan kelimeyi hayata geçirdim tekrar ,umutlandım ..Nedendir ki hala bugün günlerden Sıkıcı.
Ben yine dönerim,ben yuvama dönerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder