24 Nisan 2011 Pazar

Bazen napıyorum diyorum buda bir

Hayır benim matematik sınavım içine edildi o gece,sonra aynen geometri içinde.Ama hiç kusura bakma fiziğimi veremem sana.Hem sonra noluyorki yine aynı yine aynı.Ben derse oturuyorum mesaj geliyor falan ,yok abicim ya ben dertliyim.Böyle karman çorman nereye kadar,Sıra arkdaşıma bile söyledim.Şu kafamı bir toplayım,sıra derslerede gelicek,sen rahat ol ve şu kağıdını açç..
Bu ara o kadar boş ve loş ki.Ben hayatımı biçimlendirmeye yüz tutmuş bir varlığım,ağlamak zırlamak yok.Fiziğe başla diyorsa başlayacaksın.Kalem beni yutuyor .. Öyle bir yutmaca ki,nefessiz kalıyor insan.İşte bak yine cilveler ,kalemin bana yaptığı cilveler.Suçuda klavyeye yükledim.Ayrıca sevgiyede limon sıkmışlar dün O zaman hadi . Niçe öldü Yaşasın Tanrı!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder