18 Mart 2011 Cuma

Ob 'ses' if

Nasılsın diye sormuş bir canciğer. Anlaşılmaz diyebilirim, çünkü bende bazen anlamıyorum. Olmadık bir zaman da olmadık insanların içinde, olmadık yerlerde,olmadık bir sıkıntı basıyor hem de sebepsiz. Bende bunu Çoli'ye bağlıyorum. Boşluklulara boşluklu şeyler söyleyip onların hem ruhlarındaki hemde bardakalrındaki boşlukları doldurtmayı seviyorum.Tabi boşlukları da seviyorum ne de olsa ne kadar boşluk o kadar bardak. Sağ'ana-k değil Sol'baba-k yağışlarla uğraşıyrum arada bir cemre düşürüyorum N.'ye . Ve T.'m beni olgunlaştıran bir hatun o.Çok fazla yazmiyim burlara çoğunu bugün söyledim zaten. Biz genelde özel günlerde birbirimizle çok konuşuruz. Şu konferans salonu.Şahmaran adamalarla oyun oynamayı severim.Çok dikkat çeken tiplerden değilim. Mesleğimi ve üniversitemi kendilerince kararlaştıran hatta ev aramaya başlayan bir ailem var. Ve pek çok insanın her bi b*kunu biliyorum. T.'nin de dediği gibi " Kitap okuyan,yeni gözlük kullanmaya başlayan masum ve kendince veya 2-3 kişiyle yakın muhabbeti olan obsesif bir kızın senin sırlarını bilme olasılığı kaçtır diye bir şeyi aklından geçirmez.". Doğru geçirmez ama bir insanı görünce onun hakkında asla bilinmemesini istediği şeyleri hatırlayıp sırıtmak kadar eğlenceli bir hobim var . Dedikoducu değilim ama kimin ne halt yediği mutlaka görürüm.Şans hehalde işi ciddiye alıp gözlemek ve takip etmek piskopatlığa kaçar da ben denk geliyorum böyle şeylere.Dolayısıyla insanlar da çekinmiyor böyle görünen bir kızdan. Yavru maymun beslemek küçüklüğümden beri hayalimdir.Hala ilk günkü sevgiyle istiyorum(hayvanat bahçesinde gördüğüm gün : yıl 1999) Neyse obsesif 'den bu kadar.

Gülnaz T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder