4 Aralık 2011 Pazar

garip işlerin döndüğü memleketlerde yaşıyoruz hepimiz. ayrı işlerin döndüğü ayrı memleketler, dünyalar, uzaylar. Kimlerin gelip berbat ettiği veya düzelttiğini sandığımız lanetten hayatlarımız. ve dahasaı sevdiğimizi sandıklarımız en kötüsü sevildiklerini sananlar. Ö'nün dediği  ( kıyaktır o herif) " çok piçimsi yaşıyoruz hayatı." . günlüğüne bir gününü sığdıranlar var ben beceremiyorum onu şahsen bir de İngilizce yazdırmaya çalışan turuncular var tepemde. 15 günü 1 gecede hatimletti bana. insanının yapamıycağı yokmuş çarpıcı şekilde öğrendim. çarpılmış çarpılmış dolandım bütün gün. susamurlarını T. sağolsun arandığım zamanda yolladı bana. ihtiyacım vardı kafamı toplamaya. iyi geldi sevdim de la bi de geçen gün buldum ben şiir yazmışım ikibinsekiz tarihli. güzel olmuş.

 göründü vuslata yakın yollar
 bir çocuk güneş oldu ıssız sağanaklara
 kaybolmuşluğun her dokunuşunda
 bir kadın sevdi adam
 bir kadın kanattı adamı

                                                        Peçelimaymundan sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder